Hoeveel personen kunnen er aan één speurtocht meedoen?
In principe is het aantal personen onbeperkt, echter voor de beste ervaring is het advies om de speurtocht met maximaal 6 personen te doen.
Wij zijn met een grote groep en willen de speurtocht op meerdere emailadressen afnemen, kan dat?
Als jullie met een grote groep zijn, dan kun je het beste een email sturen naar info@speurtochten-zaanstreek.nl . Zo hoef je dan niet meerdere keren het betaalproces af te werken, maar zorgen wij voor een éénmalige betaallink voor het totaalbedrag, en maken wij alle accounts voor je in orde. Stuur dan svp alle emailadressen mee in de mail.
Heb ik een speciale mobiele telefoon nodig?
Nee, alle mobiele telefoons met een internetverbinding en een webbrowser zijn geschikt.
Er klopt iets niet in de speurtocht, wat nu?
Je kunt altijd het woord ‘help’ invullen om naar de volgende opdracht te gaan. Zo kun je altijd een stap verder.
Zou je ons hier s.v.p. wel van op de hoogte kunnen brengen op info@speurtochten-zaanstreek.nl dan zijn wij jou eeuwig dankbaar 🙂
Ik krijg een melding ‘Er is al een account geregistreerd met je e-mailadres?
Je hebt waarschijnlijk al een keer eerder een speurtocht bij ons gekocht, waar we nog steeds blij mee zijn. Boven in het scherm, bij ‘Terugkerende klant?’ kun je inloggen met je email-adres en wachtwoord. Weet je wachtwoord niet meer, druk dan wachtwoord vergeten.
Ik heb geen toegang meer tot de speurtocht, wat nu?
De speurtochten zijn 48 uur beschikbaar, daarna sluit het account automatisch af.
Je kunt altijd een mail sturen naar info@speurtochten-zaanstreek.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Moet ik een mobiel-data abonnement hebben voor deze speurtocht?
De speurtochten zijn volledig mobiel via een webportaal. Dus je hebt inderdaad een mobiel abonnement nodig met een databundel om deze speurtocht te kunnen uitvoeren.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt een mail sturen naar info@speurtochten-zaanstreek.nl en wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.